BFF RAMBLINGS: Countdown Finale Cinta Jangan Pergi

25 Jun 2013

Countdown Finale Cinta Jangan Pergi

Tik tok tik tok finale CJP weekend ni. Make sure duk congok depan tv on Sunday 30/6/13. Macam2 bole jadi ending ni. Lea back to Kalil kah? Amenda misteri si Hud ni? Shireen ko peknen anak sapa hah? Ntah2 semua nya tak jadi kawin!?
Ai pasrah uols ending nya camne..Ni cilok from fan page CJP kat FB

Khalil bermimpi tentantang kemalangan yang menimpanya,Dia ternampak lelaki yang memandu kereta yg di sewanya hari itu meninggalkannya di dalam kereta selepas kemalangan itu.

Kalil tak nak cakap siapa sebenarnya Hud depan Soraya sebab pertama Soraya takkan percaya cakap dia. Sebab kedua, Hud takkan mengaku. Ketiga, Kalil sedar sudah terlambat untuk dia memberitahu perkara tersebut dan tidak mungkin Soraya atau sesiapa saja akan percaya yang sebenarnya Hud yang merancang kemalangannya.

Khalil merasa lega apabila mengetahui yang Lea Soraya telah mengehtahui perkara sebenar tetapi tetap ingin meneruskan perkawinannya dengan Shireen.

Kalil terpaksa berkahwin dengan Shireen demi keselamatan Lea SOraya. Dia tahu Shireen akan buat sesuatu yang tidak diduga jika dia menolak.
Hanya JD dan EL boleh selamatkan Kalil daripada berkahwin dengan Shireen. Tak ada orang lain dah. Scene Shireen kelar tangan dia sendiri tak ada lagi kan. Dia dah bersumpah akan pastikan tak ada siapa yang boleh memiliki Kalil kalau dia tak dapat. Hud juga akan jadi mangsanya

Puan Lily menelefon Ibrahim bapa Kalil, dan memberitahunya tentang cerita Hud. Kalil merasa lega apabila mengetahui yang Lea Soraya mengetahui perkara sebenar tetapi dia tetap ingin meneruskan perkahwinannya dengan Shireen.

Meh layan promo finale ni & guess apa jadik

Layan.................





p/s: pesanan utk Kabir & Mira..continue your beautiful story line & maintain match kan Remy & Tiz gak..Chemistry yang sangat awesome!!

2 comments:

  1. Akan ku siapkan popcorn sebesen utk ngadap CJP wiken ini...how i wish its a 2 hour continuous show.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahad ni 2 jam nya show. double up popcorn wokehhh

      Delete

SeVen Hot Ladies Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign